Schmiedl Online Panel

Werden Sie Mitglied in unserem Probandenpanel

Die stärksten Marken der Welt interessieren sich für Ihre Meinung und sind bereit, Sie für Ihre Teilnahme an ihren wichtigen Forschungsstudien zu bezahlen. Diese Studien finden entweder als persönliche Gruppendiskussionen oder als Interviews an verschiedenen Orten im Land statt, am Telefon zu einer vereinbarten Zeit oder auch als Online-Befragung.

Hier anmelden:

Flag button GermanySchmiedl-Online Probandenportal

Flag button GermanyProbandenportal für Berufe aus dem Gesundheitswesen

Kontakt:

PanelTeam@Schmiedl-Online.de
+ 49 (89) 231810-240

• BDI Acquisition

Juni 22, 2017 - Schlesinger is excited to announce the acquisition of BDI Research, a research services company with facilities in Barcelona and Madrid, Spain.

• 360 immersive video

Oktober 14, 2016 - Introducing 360° immersive video for focus groups. The system features 360° cameras that put observers at the center of the conversation, creating a whole new experience for observers and compelling video for researchers.

• Young Professionals Grant

September 5, 2016 - Schlesinger has once again collaborated with the QRCA to fund the Young Professionals Grant to give young qualitative research professionals the opportunity to attend the QRCA annual conference.